Finla Työterveyden toimitusjohtaja vaihtuu
Finla Työterveys Oy:n toimitusjohtaja Kristiina Michelsson siirtyy Pohjola Terveyteen johtajaksi 1.1.2018. Finla Työterveyden hallitus on nimennyt johtavan työterveyslääkäri Anu Pekin vt. toimitusjohtajaksi 1.11.2017 alkaen, jolloin Kristiina jää pois Finla Työterveys Oy:n palveluksesta.
Miten työterveyspsykologi voi tukea työyhteisöä?
Työterveyspsykologi voi yksilön lisäksi tukea myös työyhteisöä, tavoitteena on tällöin yhdessä lisätä työnteon ja työyhteisön edellytyksiä ja toimivuutta.
Flunssa iski – aihetta antibioottiin?
Näin syksyn ja talven saapuessa saapuvat myös virukset ja niiden aiheuttamat nuhakuumeet. Terve aikuinen sairastaa keskimäärin 1-5 nuhakuumetta vuodessa.
Motivaation johtaminen omassa ja työyhteisön elämässä
Aidolla motivaatiolla on keskeisin merkitys onnistuneelle toiminnalle. Miten sisäistä motivaatiota voi edesauttaa ja johtaa?
Minäkö psykologin tarpeessa?
Jokaisen elämässä on tilanteita, joissa olisi hyvä nähdä psykologia. Kun ollaan isojen asioiden, oman elämän, äärellä, kannattaa niille antaa aikaa. Keskustelu psykologin kanssa on luottamuksellista ja tasa-arvoista dialogia.
eReseptin uusimispyynnön lähettäminen Omakanta-palvelusta Finla Työterveyteen
Finla Työterveys Oy:n asiakkaat voivat tehdä eReseptin uusimispyynnön myös Omakanta-palvelussa. Omakannassa tulee valita ensin kunnaksi Tampere ja sen jälkeen palveluyksiköksi Finla Työterveys Oy, Päätyöterveysasema.
Finlasta on nyt saatavilla jäykkäkouristus-kurkkumätä-hinkuyskärokotetta (Boostrix-rokote)
Rokote on saatavilla Suomessa Fimean myöntämällä poikkeusluvalla Norjan markkinoilta.
Pitkä, kuuma kesä ja tulevaisuus käsissäsi
Ensimmäiset kerrat eivät unohdu. Millainen oli sinun ensimmäinen kesätyökokemuksesi? Entä kuinka kohtaat ja kohtelet teidän kesätyöntekijöitä tänä kesänä?
Finlan asiakastyytyväisyys erittäin hyvällä tasolla
Selvitimme viime vuoden tapaan asiakkaidemme tyytyväisyyttä sähköisellä kyselyllä, joka suunnattiin asiakasyritysten johdolle ja henkilöstöhallinnolle. Yhteenvetona voidaan sanoa, että asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä. Kaikista toimintamme pääkohdista saatiin kokonaiskeskiarvoksi 4,7 asteikolla 1-6.