Asiakaspalvelukeskus Walo

IMG_9902

Päätyöterveysaseman asiakaspalvelukeskus Walo
palvelee sinua ma-to klo 7.30-18.00, pe klo 7.30-16.00 ja la 10.00-13.30.

 

Palvelut:

  • ajanvaraus lääkärille ja hoitajalle
  • sairaanhoidon ohjaus ja neuvonta
  • laboratoriotulokset kiireellistä hoitoa vaativissa asioissa
  • soittopyynnöt

 

Asiakaspalvelijamme tavoitat numerosta (03) 256 39555

Ajoittain palvelumme ruuhkautuu. Tuolloin kannattaa jättää soittopyyntö, jolloin järjestelmä jonottaa puolestasi. Kaikki puhelut hoidetaan saapumisjärjestyksessä, et siis menetä jonopaikkaasi kun jätät soittopyynnön.


Asemakohtaiset yhteystiedot löytyvät kohdasta työterveysasemat. Muistathan, että vain osa vastaanottoajoista on varattavissa netin kautta. Soitolla Waloon varmistat kaikki vapaana olevat ajat mikäli et löydä nettiajanvarauksesta Sinulle sopivaa ajankohtaa.

 

Aikojen peruuttaminen

Työpaikkakäynnin, ryhmätoiminnon tai vastaavan peruuttaminen tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen varattua ajankohtaa.

Yksilöajanvarauksen, palaverin tai vastaavan peruuttaminen tulee tehdä edelliseen arkipäivään kello 16.00 mennessä.

Voit perua vastaanottoaikasi myös sähköpostitse, e-mail: asiakaspalvelu@finla.fi.

Huomaathan, että sähköpostilla ei kannata lähettää luottamuksellisia tai arkaluonteisia tietoja, kuten terveystietoja tai henkilötietoja. Tietosuojan turvaamiseksi emme käytä suojaamatonta sähköpostia terveydellisten asioiden käsittelyssä.

Nettiajanvarauksen voi perua nettiajanvarauksen kautta vuorokautta ennen varattua aikaa. Tämän jälkeen varauksen voi perua puhelimitse, viimeistään edellisenä päivänä kello 16.00 mennessä.

Perumattomasta tai edellä mainitun ajankohdan jälkeen tehdystä peruutuksesta laskutamme   työpaikkakäyntiin, ryhmätoimintoon, palaveriin tai vastaavaan osallistumassa olleen henkilökuntamme   hinnan täysimääräisesti.

Yksilöajanvarauksen perumattomasta tai edellä mainitun ajankohdan jälkeen tehdystä peruutuksesta   laskutamme hinnaston mukaisesti.

Start typing and press Enter to search