Käytäthän kasvomaskia kaikilla vastaanotoillamme.

Kaikki vastaanottomme vain ajanvarauksella.

Finla Työterveys Oy:n laatuperiaatteet ja laadunhallintajärjestelmä tukevat henkilöstön sitoutumista työterveyden kehittämistyöhön ja korkeaan laatuun. Tämä kattaa kaikki työterveyspalvelut sekä näiden tuottamiseen läheisesti liittyvät tukitoiminnot. Toiminnan ytimessä ovat vahvasti Finlan arvot: luottamus, osaaminen ja yhdessä onnistuminen.

 

  1. Haluamme olla kumppanina rakentamassa hyvää suomalaista työelämää. Johto on sitoutunut seuraamaan säännöllisesti sekä yritysasiakkaan että henkilöasiakkaan palvelun laatua.
  2. Toimintamme kulmakivi on ratkaisuiden eettisyys ja kestävyys. Noudatamme voimassa olevaa lainsäädäntöä ja viranomaismääräysiä.
  3. Potilasturvallisuuden varmistamiseksi edellytämme henkilöstöltä korkeaa koulutusta ja lääketieteellistä osaamista sekä jatkuvaa uudelleen kouluttautumista. Noudatamme käypähoitosuosituksia ja työskentelemme potilaan asian kokonaisvaltaisen ratkaisemisen eteen.
  4. Hyvää laatua lisää pitkäjänteinen yhteistyö yritysten kanssa, työn ja sen tekijöiden tuntemus. Panostamme henkilöstön pysyvyyteen, motivaation tukemiseen ja työolosuhteisiin tämän mahdollistamiseksi.
  5. Arvioimme jatkuvasti toimintamme taloudellista laatua. Meille on tärkeää, että kustannukset vastaavat toiminnasta saatavaa vaikuttavuutta.

 

Pidämme sen, minkä lupaamme.

Käytäthän kasvomaskia kaikilla vastaanotoillamme.

Kaikki vastaanottomme vain ajanvarauksella.