Finlan Asiakaspalvelukeskus Walo tarjoaa työterveysasiakkaille monipuolista ja ratkaisukeskeistä palvelua työterveysasioihin liittyen. Walossa asiakkaita palvelevat terveydenhuollon ammattilaiset, jotka osaavat pitkän kokemuksen kautta kartoittaa asiakkaan tarpeet ja luoda oikeanlaisen hoitopolun, jotta asiointi työterveyshuollossa sujuisi mahdollisimman mutkattomasti. Asiakaspalvelutilanteissa pyritäänkin siihen, että asiakkaan tarpeisiin vastataan mahdollisimman hyvin ja ratkaisukeskeisesti jo yhden puhelinkeskustelun aikana.
Yksilöllinen hoitopolku rakentuu asiakkaan tarpeiden mukaan
Waloon otetaan yhteyttä esimerkiksi akuuteissa sairaustapauksissa, työkykyongelmissa, työtapaturmien sattuessa, rokoteasioissa ja silloin, kun on tarve varata aika terveystarkastukseen tai jättää soittopyyntö lääkärille.
Kun asiakas ottaa yhteyttä Waloon, hänen tilanteensa arvioidaan ensin haastattelun avulla. Tämän jälkeen asiakkaalle rakennetaan hoitopolku, jossa otetaan huomioon asiakkaan hoitohistoria, tarvittavat kokeet ja tutkimukset. Tällöin käytössä on jo valmiiksi kaikki tarvittavat taustatiedot, mikäli esimerkiksi lääkärikäynti on tarpeen. Hoitopolkua rakennettaessa otetaan aina huomioon myös asiakkaan työnantajan työterveyshuoltosopimuksen laajuus. Walon ammattitaitoiset asiakaspalvelijat tuntevat terveydenhuoltoalan, Finlan toimipisteet ja henkilökunnan, jolloin oikean hoitopolun rakentaminen asiakkaalle on helppoa.
Asiakaspalvelua vaivattomasti verkossa chatin kautta
Walo hoitaa puhelimitse tarjottavan asiakaspalvelun lisäksi myös verkossa olevaa chat-asiakaspalvelua. Chat-palvelu on käytössä yrityksissä, joissa sen käytöstä on tehty sopimus Finlan kanssa. Hoitajat palvelevat chatissa reaaliaikaisesti, ja sen kautta on helppo hoitaa samoja työterveyshuoltoon liittyviä asioita kuin puhelimitsekin. Esimerkiksi tiedustelut lääkeresepteistä, rokotteista ja laboratoriokäynneistä onnistuvat vaivattomasti ja ratkaisukeskeisesti myös verkon kautta.