Tiedote: Päivitetyllä ilmeellä ja strategialla rohkeasti eteenpäin

Tampereen Työterveys ry on uudistunut vahvasti: 15.12.2014 lähtien toimimme aputoiminimellä Finla Työterveys. Myös ilme sekä nettisivut on uudistettu ja strategia päivitetty. Meille tärkeintä ovat yritysasiakkaamme ja niiden työntekijät, joten tunnuslauseenamme säilyy Tuntee työn ja sen tekijät. Yhdistyksen toiminta-ajatus sekä toimintaperiaatteet pysyvät samana. Toimintamme keskiössä ovat jatkossakin ennaltaehkäisevät työterveyspalvelut, joita tuotamme yhteispelinä asiakkaiden eli jäsentemme kanssa. Työtä hyvinvoinnin eteen teemme sydämellä, asiakkaan etua ajatellen.

Uuden nimen taustalla on ajatus juurista Finlaysonin tehdasalueen perinteisissä maisemissa, joissa Tampereen Työterveys ry perustettiin paikallisten yritysten toimesta jo vuonna 1973. Nyt toimimme Pirkanmaalla sekä Espoosta Mänttään ulottuvalla alueella, yhteensä 16:lla työterveysasemalla – lähellä asiakasta. Tamperelaisia juuria, suomalaisuutta korostaen ja kirkastetuilla suuntaviivoilla lähdemme entistä rohkeammin kohti tulevaisuuden haasteita, avoimin asentein.