Finlan asiakastyytyväisyys erittäin hyvällä tasolla

Selvitimme viime vuoden tapaan asiakkaidemme tyytyväisyyttä sähköisellä kyselyllä, joka suunnattiin asiakasyritysten johdolle ja henkilöstöhallinnolle. Kyselyyn saatiin yhteensä 171 vastausta, mikä ylitti mukavasti viime vuoden vastaajien määrän. Vastauksia tuli kaiken kokoisilta yrityksiltä, pienistä alle 10 hengen yrityksistä aina isoihin yli 1 000 hengen yrityksiin saakka.

Yhteenvetona voidaan sanoa, että asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä. Kaikista toimintamme pääkohdista saatiin kokonaiskeskiarvoksi 4,7 asteikolla 1-6. Suurin parannus viime vuoteen verrattuna tuli yrityskuvassa ja kilpailukyvyssä. Vastuutyöterveyshoitajan ja -lääkärin toimintaan ollaan edelleen todella tyytyväisiä, molemmat saivat kokonaiskeskiarvoksi yli 5.

Erityisen tyytyväisiä Finlaan ovat isot, valtakunnallisesti koordinoitavat yritysasiakkaat. Heidän arvionsa kaikista toiminnan pääkohdista olivat yli 5, kokonaiskeskiarvon ollessa 5,3. Erityisen hyviä keskiarvoja tuli yrityskustavasta ja kilpailukyvystä, yhteistyöstä toiminnan suunnittelussa ja yhteydenpidosta yrityksen suuntaan. 100% vastaajista kokee saavansa tarpeeksi tietoa palvelutarjonnastamme.

Avoimissa palautteissa kiitosta saimme mm. henkilökunnasta ja osaamisesta, yhteistyöstä ja yhteydenpidosta, asiakasyritysten tuntemisesta sekä aktiivisuudesta tarttua asioihin.

Henkilöasiakkaille toteutamme myös asiakastyytyväisyyskyselyn toukokuun aikana kaikilla asemillamme. Lisäksi mittaamme henkilöasiakkaidemme tyytyväisyyttä ja suositteluhalukkuutta koko ajan isoimmilla asemillamme iPad-kyselyillä, lue lisää täältä.