Asiakkaiden kiitokset lämmittävät eniten ja palaute vie eteenpäin

Kysymme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti sekä yritysasiakkailta että henkilöasiakkailta. Tämän kevään tulokset on saatu nyt kasattua yhteen, ja lopputulos vei taas meidät sanattomiksi tyytyväisyydestä.

Ensimmäinen asia, mistä olemme erittäin kiitollisia varsinkin näin poikkeusaikoina, on vastausten määrä. Yritysasiakaskyselyyn vastanneiden määrä kaksinkertaistui, joten tuloksia voidaan pitää entistä luotettavimpina, vastauksia saatiin 242 kappaletta. Henkilöasiakaskyselyyn vastasi viikon kyselyn aikana 230 henkilöä, joten senkin luotettavuus on erinomaisella tasolla.

Yritysasiakkaiden tyytyväisyys parantunut

Yritysasiakkaiden kyselyssä tyytyväisyyden keskiarvo kasvoi viime vuodesta, ollen nyt 4,9 (asteikolla 1-6), olemme siis erinomaisella tasolla. Parhaimmat arvosanat tänä vuonna saivat oma vastuutyöterveyshoitaja (5,3), tiedottaminen (5,2), vastaanottokäynnit (5,1) sekä yhteistyö ja onnistuminen (5,0). Kysymme myös muutosta tyytyväisyydessä ja siinä 26%:lla tyytyväisyys on parantunut ja 67%:lla pysynyt ennallaan, tästä voidaan päätellä, että teemme edelleen oikeita asioita oikealla tavalla. 85% yritysasiakkaistamme suosittelisi meitä, kiitos siitä!

Monet myös kirjoittivat avointa palautetta, ja niissä oli erittäin hyviä konkreettisia kehittämiskohteita toimintaamme, liittyen mm. asemien opasteisiin, näkyvyyden lisäämiseen ja palveluidemme markkinointiin asiakkaille. Positiivista avointa palautetta tuli myös huikean paljon, kommentit kuten ”Finlan ehdoton etu on ihmisläheinen ja hoitajalähtöinen palvelu, jossa ihmiset huomioidaan niin kokonaisuuksina ja myös työnantajan edustaja saa erittäin hyvää palvelua.” lämmittävät kaikkien finlalaisten sydäntä!

Henkilökohtaisia kiitoksia finlalaisille

Henkilöasiakkaiden kysely tehtiin nyt jo kolmannen kerran tekstiviestikyselynä, jotta vastaaminen olisi mahdollisimman helppoa. Kokonaistyytyväisyys Finlan toimintaan sai arvosanan 9,0 ja tyytyväisyys vastaanottokäyntiin 9,3. Myös henkilöasiakkaat jättivät paljon avointa palautetta, ja niissä kiiteltiin monia finlalaisia nimellä, kaikki nämä henkilökohtaiset palautteet on toimitettu eteenpäin kyseisille henkilöille. Kiitämme myös kaikista kehittämisehdotuksista, ne ovat paras tapa viedä toimintaamme eteenpäin!