Finla Työterveyden nettiajanvaraus ja etäpalvelut siirtyvät uuteen järjestelmään 31.3.2020 – mobiilisovellus käyttöön

Työterveyshuollon etäpalvelut

Finla Työterveyden nettiajanvaraus ja etäpalvelut, eli chat- ja videovastaanotot, siirtyvät 31.3.2020 uuteen järjestelmään ja samalla otetaan käyttöön OmaFinla mobiilisovellus.

Nettiajanvaraus säilyy edelleen oireperusteisena; se ohjaa asiakkaan varaamaan oikean mittaisen ajan oikealle asiantuntijalle oireiden perusteella. Ajanvaraus löytyy edelleen samasta osoitteesta https://finla.fi/ajanvaraus/.

Etäpalvelut säilyvät myös hyvin samanlaisina, käytössä on chat- ja videovastaanotto. Chat viestejä voi lähettää joko päivystyschattinä (kiireelliset asiat) tai suoraan omalle työterveyshoitajalle (ei-kiireelliset asiat). Etäpalvelut löytyvät edelleen samasta osoitteesta: https://finla.fi/etavastaanotto/.

Järjestelmänvaihdoksen yhteydessä otamme käyttöön myös OmaFinla-mobiilisovelluksen. OmaFinlasta löytyvät sekä ajanvaraus että etäpalvelut samasta paikasta. OmaFinla toimii Android- ja iPhone-puhelimissa, sen voi ladata 31.3. alkaen sovelluskaupasta (hakusanalla omafinla).

Palvelut ovat käytössä niillä asiakkailla, joiden työnantaja on tehnyt etäpalvelusopimuksen kanssamme.