Etäpalvelut ja OmaFinla

Etä- ja digipalvelut ovat työterveyshuollon tehokkaita työkaluja, joilla tarkoitetaan esimerkiksi videovastaanottoja, chat-hoitokeskusteluja ja sähköisiä terveystarkastuksia. Ne mahdollistavat nopean avun ajasta ja paikasta riippumatta, vähentävät poissaoloja ja säästävät aikaa. Yritykselle tämä tarkoittaa parempaa tuottavuutta, joustavampaa hoitoon pääsyä ja kustannustehokkuutta – työntekijä saa apua nopeasti, ilman tarpeettomia käyntejä.

Finlan etä- ja digipalvelut säästävät aikaa ja vaivaa

Finlan digitaaliset palvelut ja etävastaanotot säästävät asiakkaiden aikaa ja resursseja. Nettiajanvaraus on oirepohjainen, mikä tarkoittaa, että asiakas ohjautuu suoraan oikean asiantuntijan luo ilman turhia välivaiheita. Lisäksi etävastaanotot mahdollistavat nopean ja joustavan hoidon aloituksen, mikä vähentää tarpeettomia poissaoloja ja nopeuttaa työntekijän toipumista.

OmaFinla selain- ja mobiilisovellus työterveyspalveluiden etäkäyttöön

OmaFinlassa voit olla vaivattomasti ja tietoturvallisesti yhteydessä työterveyshuoltoon. Palvelut ovat käytössä niillä asiakkailla, joiden työnantaja on tehnyt etäpalvelusopimuksen kanssamme.

OmaFinlasta löytyy

  • Päivystyschat: saat yhteyden hoitajaan Finlan aukioloaikoina
  • Kiireetön chat: kiireettömässä tilanteessa voit lähettää chat-viestejä vastuutyöterveyshoitajallesi
  • Mielen chat: yhteys mielen asioihin perehtyneeseen hoitajaan esimerkiksi stressiin, jaksamiseen tai kuormittaviin tilanteisiin liittyen
  • Videovastaanotto: pääset varaamallesi videovastaanotolle
  • Ajanvaraus: voit varata aikoja vastaanotolle

Etäpalveluiden käyttöön tarvitaan

  • Verkkoyhteys tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.
  • Palvelu toimii Android-puhelimilla, tietokoneen eri selaimilla (Chrome, Firefox, Edge) sekä iPad- ja iPhone-laitteilla.
  • Videovastaanottoon tarvitaan lisäksi kamera, mikrofoni ja kaiuttimet (kuulokkeet).

Lataa OmaFinla

OmaFinla löytyy mobiilisovelluksena puhelimesi sovelluskaupasta.

Voit kirjautua OmaFinlaan myös selaimesi kautta