Rakennamme näitä verkkosivuja koko ajan ja pahoittelemme uudistuksesta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. Jos et löydä tarvitsemaasi tietoa, soita meille p. 03 256 39555.
Etä- ja digipalvelut ovat työterveyshuollon tehokkaita työkaluja, joilla tarkoitetaan esimerkiksi videovastaanottoja, chat-hoitokeskusteluja ja sähköisiä terveystarkastuksia. Ne mahdollistavat nopean avun ajasta ja paikasta riippumatta, vähentävät poissaoloja ja säästävät aikaa. Yritykselle tämä tarkoittaa parempaa tuottavuutta, joustavampaa hoitoon pääsyä ja kustannustehokkuutta – työntekijä saa apua nopeasti, ilman tarpeettomia käyntejä.
Finlan digitaaliset palvelut ja etävastaanotot säästävät asiakkaiden aikaa ja resursseja. Nettiajanvaraus on oirepohjainen, mikä tarkoittaa, että asiakas ohjautuu suoraan oikean asiantuntijan luo ilman turhia välivaiheita. Lisäksi etävastaanotot mahdollistavat nopean ja joustavan hoidon aloituksen, mikä vähentää tarpeettomia poissaoloja ja nopeuttaa työntekijän toipumista.
OmaFinlassa voit olla vaivattomasti ja tietoturvallisesti yhteydessä työterveyshuoltoon. Palvelut ovat käytössä niillä asiakkailla, joiden työnantaja on tehnyt etäpalvelusopimuksen kanssamme.
OmaFinla löytyy mobiilisovelluksena puhelimesi sovelluskaupasta.