Finlan digitaaliset palvelut tukevat sujuvaa yhteistyötä ja säästävät arvokasta aikaa.

Verkkoajanvaraus ohjaa työntekijää

Finlan verkkoajanvaraus ohjaa työntekijän oikean tahon luokse oireiden tai tarvittavien palveluiden perusteella.

Näppärä videovastaanotto sopii monenlaisiin tilanteisiin

Finlan hoitajat, lääkärit ja psykologit ottavat työntekijät vastaan myös etänä. Videovastaanotolla voidaan hoitaa hyvin monenlaisia tapauksia ja säästää aikaa.

Chat on nopea tapa asioida

Finlan chat-palvelun kautta esimerkiksi terveysneuvonta, hoidon tarpeen arvioiminen, reseptien uusiminen ja laboratoriotuloksista kertominen käyvät vaivattomasti. Hoitajat vastaavat chat-viesteihin aukioloaikojemme puitteissa.

Työterveysportaali helpottaa yhteydenpitoa

Työterveysportaali on yrityksen ja Finlan välinen sähköinen yhteydenpitokanava, jossa näkyvät muun muassa raportit, toimintasuunnitelmat ja laskujen liitteet. Sen kautta pystyy myös päivittämään muutokset henkilöstössä sekä kirjaamaan muualta kirjoitetut sairauspoissaolot. Lue lisää työterveysportaalista.

Sähköinen työpaikkaselvitys ja riskinarviointi – PIRA™-PALVELU

Työterveyslaitos on kehittänyt PIRA™-palvelun yhdessä työterveyshuoltojen ja yritysten kanssa. Palvelu on sähköinen järjestelmä, jonka avulla työterveyshuollon ja pienyrityksen välinen työterveysyhteistyö on ketterämpää ja sujuvampaa. Palvelussa työterveyshuolto tekee työpaikkaselvityksen ja yritys riskinarvioinnin sähköisesti. Palvelua voi käyttää tietokoneella, tabletilla ja älypuhelimella.

Työkykyjohtamisen järjestelmä lisää läpinäkyvyyttä

Finlan kumppanin Aino Healthin tarjoama HealthManager auttaa työntekijöiden työkyvyn ja työhyvinvoinnin seurantaa ja ylläpitoon liittyvien prosessien ja tietojen hallintaa. Järjestelmä tarjoaa paremman läpinäkyvyyden työkykyriskeihin ja sen avulla toimintaprosessit jalkautuvat osaksi arkea sekä sovittujen toimintatapojen seuranta yksinkertaistuu.