Finlan digitaaliset palvelut tukevat sujuvaa yhteistyötä ja säästävät sinun ja työntekijöidesi arvokasta aikaa.

Verkkoajanvaraus ohjaa työntekijää

Finlan verkkoajanvaraus ohjaa työntekijäsi oikean tahon luokse oireiden tai tarvittavien palveluiden perusteella.

Näppärä videovastaanotto sopii monenlaisiin tilanteisiin

Finlan hoitajat ja lääkärit ottavat työntekijät vastaan myös etänä. Videovastaanotolla voidaan hoitaa hyvin monenlaisia tapauksia ja säästää aikaa.

Chat on nopea tapa asioida

Finlan chat-palvelun kautta esimerkiksi terveysneuvonta, hoidon tarpeen arvioiminen, reseptien uusiminen ja laboratoriotuloksista kertominen käyvät vaivattomasti. Hoitajat vastaavat chat-viesteihin aukioloaikojemme puitteissa.

Työterveysportaali helpottaa yhteydenpitoa

Työterveysportaali on yrityksen ja Finlan välinen sähköinen yhteydenpitokanava, jossa näkyvät muun muassa raportit ja toimintasuunnitelmat. Sen kautta pystyy myös päivittämään muutokset henkilöstössä sekä kirjaamaan muualta kirjoitetut sairauspoissaolot.